دوباره ... آمدم

روزمره نویسی

دوباره ... آمدم

روزمره نویسی

آرامش حضور خداست،وقتی در اوج نبودن ها نابودت نمیکنه ، وقتی نا گفته ها تو بی آنکه بگی میفهمه ، وقتی نیاز نیست برای بودنش التماس کنی و غرورتو تا مرز نابودی پیش ببری ، وقتی مطمئن باشی با اون هرگز تنها نخواهی بود ، آرامش یعنی همین ، تو بی هیچ قید و شرطی خدا
دوباره ... آمدم
کد جمله تصادفی
کلمات کلیدی
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۲۰ مهر ۹۶، ۱۹:۱۹ - شاهین ام
    :((((
  • ۱۷ مهر ۹۶، ۰۷:۳۲ - رضا صبری
    Like

صعوووووووووووووووووود به اورست ...


تبریک ویژه به دوست عزیزم دکتر علیرضا بهپور و همچنین عظیم قیچی ساز.




دکتر «علیرضا بهپور» پزشک ارتفاع و رئیس کارگروه پزشکی کوهستان فدراسیون صبح امروز با صعود به قله اورست به دومین صعود ۸۰۰۰ متری خود دست یافت. دکتر «بهپور» صعود به قله 8516 متری لوتسه و تلاش بر روی قلل «ماکالو», «ماناسلو» و «برودپیک» را نیز در کارنامه دارند. این موفقیت را به وی  تبریک می‌گوئیم.



«سلام بر ایران ، زنده باد نام ایران و ایرانی ،همراهان و هم وطنان گرامی ،با دعای خیر شما عزیزان قله  "اورست" صعود شد.» این جملاتی است که عظیم قیچی ساز پس از صعود به قله اورست و از کمپ 4 به ایران فرستاده است.
عظیم در مورد صعود خودگفته:« شب گذشته ساعت 10 شب در هوایی بسیار سرد حرکت را آغاز کردم و پس از عبور از مسیر شلوغ و پر ترافیک «بالکنی»، «قله جنوبی» و «قدمگاه هیلاری» در حدود ساعت 12 ظهر به وقت محلی پرچم غرور آفرین کشور عزیزمان ایران بر فراز بام دنیا به اهتزاز در آمد.این صعود را به مردم عزیز ایران و جامعه کوه نوردی تبریک می گویم. از کمپ 4 اورست در هوایی سرد دستانتان را به گرمی می فشارم برای حمایت و همدلی بی دریغ تان»
این دومین باری است که «عظیم قیچی ساز» قله «اورست» را فتح می کند فقط این بار بدون کمک شرپا و اکسیژن مصنوعی این افتخار را به دست بیاورد.او حالا 13 قله از 14 قله بالای 8هزارمتر را بدون اکسیژن صعود کرده و فقط در فهرست افتخاراتش صعود به  لوتسه باقی مانده. او با این صعود رکورد صعودهای بدون اکسیژنش را هم به 13 قله رساند و فقط باید یک صعود با یا بدون اکسیژن به لوسته داشته باشد تا رکورددار شود. 
قیچی ساز تنها ایرانی ای است که موفق به صعود به 13 قله شده است و اگر لوسته را هم فتح کند همچنان تنها ایرانی این فهرست خواهد بود. 
او در سال ۱۳۹۴ تلاش کرد تا به لوتسه، چهاردهمین قله از قله‌های بالای ۸۰۰۰ متر جهان نیز صعود نماید که با حادثه زلزله در نپال این صعود او نیمه تمام ماند و او به ایران بازگشت. او اولین ایرانی است که به 13 قله بالای 8000 متر دنیا صعود کرده‌است.او شب گذشته بار دیگر به اورست صعود کرد و رکورد 13 صعود بدون اکسیژن را به جا گذاشت.




  • m2. gh

نظرات  (۲)

تبریک بهشون:-)
تبریک :)
تبریک :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">